Infolinia: (22) 723-03-75/76

Ogólnie opony do wózków podzielić możemy na:

Opony superelastyczne – zwane także oponami pełnymi – wykonane są z mieszanek o różnej strukturze, zwykłej lub wzmacnianej oplotem stalowym i oferują doskonałe właściwości osadzenia na feldze, opory toczenia, odporność cieplną, odporność na ścieranie i zużycie, amortyzację wstrząsów i stabilność.

 

Podstawowe zalety:

  • Doskonałe właściwości jezdne (amortyzacja)
  • Zredukowane wytwarzanie ciepła
  • Mieszanka bieżnika wyższego gatunku (lepsza odporność na ścieranie)

 

Opaski amortyzujące - składają się z cylindrycznej lub stożkowej opaski stalowej lub oplotu stalowego, na której utwierdzona jest mieszanka gumowa.
Zazwyczaj opaski  składają się z pojedynczej warstwy gumy, dostępne są jednak specjalne wersje dwuwarstwowe.
Jako alternatywa dla opasek amortyzujących, Trelleborg Wheel Systems oferuje opony poliuretanowe, które podobne są do opasek
z wyglądu, oferują jednak lepsze osiągi przy ekstremalnych obciążeniach.
 
 
 
 
Budowa opasek amortyzujących:
  • Cylindryczna opaska stalowa, zwykła grubość 10 mm
  • Niska wysokość przekroju
  • Gumowa warstwa bieżnika nałożona na opaskę stalową

 

Przekrój  poprzeczny bieżnika:

  • profil płaski
  • profil zaokrąglony

 

Zalety profilu zaokrąglonego:

dobra powierzchnia styku zapewnia lepszą jakość jazdy  i dobrą stabilność ładunku

Zalety profilu płaskiego:

większa powierzchnia styku z podłożem, oferuje lepszy rozkład obciążenia i zwiększoną stabilność.

 

Diagonalne Opony Przemysłowe do wózków widłowych:

Budowa opony diagonalnej: karkas składa się z jednej lub wielu przekątnie ułożonych warstw tkaniny kordowej czasami wzmocnionej (stabilizowanej) przez dodatkowe opasanie.

 

Budowa opon pneumatycznych:

  • karkas
  • opasanie  
  • druty stopki  
  • bieżnik    
  • ściana boczna

 

Zalety:

  • dobra stabilność
  • wysokie bezpieczeństwo
  • długi okres żywotności opony
  • niskie prędkości

 

Radialne Opony Przemysłowe do wózków widłowych:

 

Opony radialne są konstruowane poprzez użycie radialnie położonego stalowego kordu, który biegnie prostopadle od stopki do stopki. Pomiędzy karkasem a obszarem bieżnika, dla zapewnienia wytrzymałości i stabilizacji, umieszczone są dodatkowe taśmy kordu stalowego.

 

Budowa opon pneumatycznych:

  • karkas
  • opasanie
  • ściana boczna
  • bieżnik
  • druty stopki

 

Zalety:

  • zastosowanie do dużych prędkości
  • długi okres żywotności opony
  • komfort

 

 

02-495 Warszawa,
ul. Stanisława Bodycha 36

tel.: (0..22) 723-03-75
       (0..22) 723-03-76
fax: (0..22) 723-03-78

e-mail:
Imię i nazwisko

Twój e-mail

Treść wiadomości

pola wymagane