Infolinia: (22) 723-03-75/76

WYPEŁNIENIE OPON to rozwiązanie, które zwiększy mobilność Twojego sprzętu. Przestój spowodowany utratą ciśnienia to przeszłość. Opona wypełniona elastomerem zachowuje wszystkie parametry i właściwości opony pneumatycznej, gdyż dwu składnik ustawiany jest w takich samych proporcjach jak zalecane ciśnienie w oponie. Ogumienie przeznaczane do napełnienia pracuje nie tylko na wysypiskach śmieci i w recyklingu, ale często w rolnictwie i przy pracach związanych z utrzymaniem terenów miejskich np. koszenie trawników. Wykonujemy również demontaż opon wypełnionych, to czynność, która niewłaściwie wykonana powoduje uszkodzenie felgi, przez co ponowne założenie opon pneumatycznych bywa czasami niemożliwe.

 

Nie wiesz czy jest to rozwiązanie dla Ciebie? Skontaktuj się z naszymi specjalistami - doradcami technicznymi w celu zasięgnięcia porady i opinii oraz wyjaśnienia szczegółów realizacji takiej usługi.

 

Jeżeli masz problem z uszkadzaniem ogumienia, co wiąże się z przestojem maszyny, zapraszam do nas rozwiążemy problem całkowicie.

Najczęściej zadawane pytania związane z wypełnieniem:

Czy wypełnienie opon zatrzyma wszystkie przebicia i uszkodzenia?
Tak , w tym nieszczelne zawory i spadki ciśnienia, przebicia, przecięcia duże i małe.


Czy opony wypełnione muszą mieć co jakiś czas kontrę ciśnienia? 

Nie, opony nie wymagają żadnej kontroli ciśnienia.


Jeśli opona wypełniona jest uszkodzona w dużym stopniu czy wypełnienia będzie ubywało?
Nie, elastomer pozostanie na swoim miejscu umożliwiając pełną mobilność sprzętu.


Czy opony wypełnione mogą być używane w armii?
Tak, ponieważ wypełnienie opon jest kuloodporne.


Co z odpornością wypełnienia na temperatury dodatnie i ujemne?
Można użytkować w temperaturach od -40 ° C do +120 ° C.


Czy napełnienie zmniejsza żywotność opony?
Nie, wydłuża, zwłaszcza w trudnych warunkach.


Czy są jakieś ograniczenia prędkości w użyciu napełnianych opon?
Tak, ponieważ mogą być wykorzystywane do 80 km/h (50 mp/h).


Jaki rodzaj sprzętu może korzystać z napełniania opon?
Od małych przyczep do gigantycznych opon przemysłowych, maszyny do robót ziemnych, koła wózków widłowych itp. praktyczne nie ma ograniczeń.


Czy dodatkowy ciężar w oponie wypełnionej powoduje problemy?
Nie, obniża środek ciężkości, poprawia bezpieczeństwo i przyczepność oraz stabilność maszyny.

 

Jak wygląda proces wypełnienia kół?

Koła dostarczane są do nas, do siedziby firmy na adres ul. Stanisława Bodycha 36, Warszawa, zmontowane lub oddzielnie felgi i opony. Po odbiorze montujemy kompletne koło opona + felga, ustawiamy zalecane ciśnienie i tak przygotowane koło leżakuje dobę w celu ustabilizowania konstrukcji opony,  szczególnie ważne w przypadku nowych opon. Kolejnego dnia w koło wpompowywany jest specjalny środek składający się z płynu A i B, który w skutek zmieszania powoduje zastygnięcie mieszanki przypominającej gęstą, twardawą galaretę. Ciśnienie elastomeru ustawiamy zgodnie z zaleceniami producenta opony i felgi, mając na uwadze docelowe warunki pracy opony. Tak wypełnione koło leżakuje w stałej temperaturze 24h po czym usuwana jest wkładka zaworowa w celu potwierdzenia wypełnienia.

 

Czy elastomerem wypełnia się tylko nowe opony czy również już eksploatowane?

Wypełnienie opon elastomerem jest to rozwiązanie pochłaniające znaczące środki finansowe, dlatego też warto, by opona była w jak najlepszym stanie czytaj "nowa, mało zużyta" najlepiej klasy premium, użytkownik maszyny sam musi określić czy jest to dla niego opłacalne czy lepiej zainwestować w nowe ogumienie. Elastomer służy tyle co opona dlatego też zaleca się wypełnianie opon nowych.


Co z demontażem wypełnionych opon?
Wykonujemy usługę demontażu wypełnionych opon wraz z utylizacja elastomeru.

02-495 Warszawa,
ul. Stanisława Bodycha 36

tel.: (0..22) 723-03-75
       (0..22) 723-03-76
fax: (0..22) 723-03-78

e-mail:
Imię i nazwisko

Twój e-mail

Treść wiadomości

pola wymagane