MOBILNY SERWIS OPON DO WÓZKÓW WIDŁOWYCH
Wymiana opon w wózku widłowym zawsze wiąże się z jego unieruchomieniem. Dla większości firm nawet krótki przestój może wiązać się z poważnymi konsekwencjami i problemami w funkcjonowaniu zakładu. Aby Państwu pomóc w rozwiązaniu tego problemu, proponuje profesjonalny serwis mobilny. Usługi wymiany opon superelastycznych, pneumatycznych jak i opasek amortyzujących wykonujemy bezpośrednio w miejscu eksploatacji wózka. Operacje demontażu i montażu wykonują fachowcy z dużym doświadczeniem, dysponujący odpowiednim sprzętem. Jesteśmy samowystarczalni, przygotowani na najcięższe wyzwania. Dojeżdżamy w możliwie najkrótszym czasie lub w uzgodnionym terminie - najbardziej dla Państwa dogodnym. Zapraszamy do współpracy Klientów indywidualnych, firmy, korporacje jak i serwisy wózków widłowych nie posiadające prasy do wymiany opon pełnych lub te, które część obowiązków związaną z ogumieniem chcą przekazać firmom kooperującym.
Dlaczego my?
Posiadamy PRASĘ MOBILNĄ o nacisku 120 ton wraz z potrzebnym osprzętem do montażu opon pełnych od 8” do 20” włącznie i opasek amortyzujących. Wersja ogumienia do szybkiego montażu czyli różnie nazywana Quick, Loc, Plus, Sit nie stanowi dla nas najmniejszego problemu podczas montażu jak i demontażu. Na życzenie Klienta jesteśmy w stanie zdemontować oponę do szybkiego montażu nie uszkadzając jej by nadawała się do ponownego założenia bez pierścieni mocujących. Montujemy opony na felgi z pierścieniami, bez pierścieni jak i skręcane czarne i białe niebrudzące.
Doświadczenie.
Przez kilka lat zdobyliśmy odpowiednie doświadczenie w serwisie mobilnym, cały czas unowocześniamy sprzęt, zamontowaliśmy i zdemontowaliśmy tysiące opon superelastycznych i pneumatycznych. Możemy z pełną świadomością polecić usługi naszej firmy każdemu, nawet najbardziej wymagającemu klientowi.
Standardy i bezpieczeństwo
Przez wiele lat pracy z oponami superelastycznymi (pełnymi) i pneumatycznymi (pompowanymi) wypracowaliśmy procedury odpowiedzialne za bezpieczną i fachową pracę. Każdy ruch i czynność, którą wykonują nasi ludzie jest ściśle określony, co sprawia że świadczymy usługi serwisowe na najwyższym poziomie i z zachowaniem wszystkich wymaganych zasad bezpieczeństwa.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA?
Chcę kupić oponę do wózka, co mam sprawdzić, jak odnaleźć rozmiar na oponie? Rozmiar opony znajduje się na boku, czasami bok od strony zewnętrznej jest obtarty, że ciężko jest cokolwiek odczytać warto wtedy sprawdzić od środka. Rozmiar określony jest szeregiem cyfr. Sprawdzamy też czy mamy oponę pełną czy pompowaną.
Czy żeby zamontować oponę pełną potrzebna jest prasa z osprzętem? Żeby prawidłowo i fachowo założyć ogumienie superelastyczne trzeba dysponować prasą o odpowiedniej sile nacisku wraz z osprzętem do demontażu i montażu opon, przeznaczonym do konkretnego rozmiaru opony. Wszystko to posiada nasza firma.
Czy wymiana opon superelastycznych trwa długo? Nic bardziej mylnego. Czas wymiany np. opony superelastycznej 7.00-12 w wersji do szybkiego montażu trwa około 30 minut a dużej gumy pełnej 10.00-20 około 1 godziny. Twój wózek jest gotowy i rusza do pracy dźwigać ciężary. Więc pomyśl ile czasu zajmuje transport kół do serwisu stacjonarnego, ilu ludzi musisz w to zaangażować i jakiego środka transportu dla tak ciężkich kół użyć, a może ile kilometrów musisz pokonać dojeżdżając. Czy to się opłaca?
Czy ciśnienie w oponie pneumatycznej wózkowej odgrywa kluczową rolę? Ciśnienie w oponach wózków widłowych jest bardzo ważne. Ma to kluczowe znaczenie jeżeli bierzemy pod uwagę wytrzymałość, żywotność, stabilność poprzeczną wózka co automatycznie wiąże się z bezpieczeństwem przewożonego ładunku. Ciężko czasami, w firmach gdzie montażu dokonuje sam użytkownik, ustawić na odpowiednim poziomie. Niektóre opony wymagają bardzo wysokiego ciśnienia np. 10 bar co ciężko uzyskać we własnym zakresie.
Czy rozmiar pierścieni dopasowany jest do konkretnej felgi? Każda felga pierścieniowa ma do siebie przypisane pierścienie tzw. boczny, sprężysty, zaciskowy. Każdy z nich na konkretny rozmiar co jest bardzo istotną sprawą jeżeli mamy felgę o tej samej średnicy a różnej szerokości. Musimy dopasować wtedy do każdej felgi odpowiedni pierścień, przykładem może być tu opona 7.00-12/5.00 i 27x10-12/8.00 średnica felgi ta sama ale pierścienie do każdego rozmiaru zupełnie inne. Skutkuje to tym, że jeżeli zamienimy pierścienie na felgach to na jeden rozmiar się nie zmieszczą a z drugiego po prostu spadną powodując ich tzw. wystrzał co może nieść za sobą tragiczne w skutkach efekty niewiedzy. Przy dużej ilości wózków i felg a także kołach zapasowych w firmach o pomyłkę nie trudno, dlatego też warto by robili to odpowiednio wyszkoleni ludzie. Nam możesz zaufać.